lördag 12 oktober 2013

TEKNIKTRÄNING

Idag var det riktigt varmt och fint väder, så varför inte låna pappas Giant 29" och sticka ut på min stig några varv. två varv hann jag innan jag mötte upp lilla Loke som var ute och cyklade. Jag följde med honom ett varv på stigen och visade honom hur man lättast klarar av svåra hinder. Han har blivit mycket bättre på att cykla i skogen så det lönar sig nog att köra i Martins grupp på måndagar och torsdagar i VCK. En ny fin cykel hade han också.
Vi övade några gånger på de svåraste partierna i skogen. Det såg kanonbra ut, speciellt över stenen här nedan.

Vill ni se hur resten av banan ser ut, klicka HÄÄR.

Nu på eftermiddagen har jag och pappa vart på Erikslund och käkat ute, vart på elgiganten och köpt en TV till lägenheten, sen har jag vart hemma hos Tim några timmar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar