måndag 10 mars 2014

Tillbaka till vardagen!

Orkar inte skriva om de två sista Mallorca-dagarna eftersom att inlägget skulle bli så långt då, men vill ni ha hela historien inklusive de sista dagarna har jag skrivit en text på Västerås CKs hemsida, inlägget kan ni hitta HÄR.

Nu är jag tillbaka i vardagen här uppe i Falun igen efter ett par sköna dagar hemma. I lördags var tanken att cykla i Rocklunda, men planerna ändrades och jag åkte in till Sala för att köra träningstävling med Tommy istället. Det gick väl inte heller som planerat då min kedja gick av efter ungefär sex meter. Jag hade som tur var extralänkar med mig och fixade kedjan så jag kunde cykla hem iallafall.

Nu är första skoldagen över och det är också första träningen. Gym stod på schemat. Det var lite ovant att gymma då jag inte har gjort det på ungefär en månad. Men det gick bra och kändes bra i kroppen.
Imorgon bitti är det dags för TC, och sen på eftermiddagen tänkte jag och Joel sticka ut till Källviken och kolla om det finns något bra ställe att bygga trails på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar