tisdag 19 augusti 2014

Misärpass

Hej där. Idag stack Faluns Västerås-crew ut och trotsade vädergudarnas regn och stack ut med sikte på Stångtjärn. Jag måste säga att Stångtjärn har Faluns finaste naturliga stigar, Wow vad kul det är att cykla där, blött som torrt.
Vi bestämde oss för att prova Stångtjärns blåa slinga. Satan så rolig den var. Endast naturliga stigar. Iallafall så långt vi kom. Vi han väl ca 6 kilometer på den 15 km långa rundan innan jag fick stopp och flög över styret. Märkte att växelörat hade böjt sig, och när Kim försökte böja tillbaka det så råkade han knäcka det hahah :/ Gick/rullade tillbaka till Stångtjärnstugan och därifrån kunde Kim och Jakob putta hem mig. Det blev 20 km (13 för mig där jag kunde trampa själv). Men nästa gång får det bli hela rundan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar