måndag 6 juni 2011

första inlägget! 6 juni

Tja!
Idag har pappa och jag cyklat till Västerås för att träna med klubben. Vi startade ungefär kl. 4 och och tog några nya stigar och kom ut vid Igelsta gropen ungefär. Vi körde lite grusväg och körde över vägen mot Västerås och in på en annan grusväg förbi Viggby, tror jag det hette. sen så körde vi in i en skog och kom ut vid massa träsaker som ser ut lite som medeltiden. där brukar vi cykla med klubben också, så jag hittade till Orientalen.

Då var det träning med klubben och då skulle vi köra som en tränings-tävling runt södra varvet på Rocklunda. Den är väl sisådär 5,5 kilometer. jag startade först och kom i mål först. Men Kim var bara 29 sekunder efter mig, men han startade ungefär 4,30 minuter efter mig. Han körde på 18 minuter och jag på 22,30 minuter! :)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar