måndag 17 september 2012

TRÄNA TRÄNA TRÄNA!

Idag körde jag första träningen med klubben på 4 veckor. Idag höll vi till vid Vedbobacken på Vallby och körde en rundbana med tävlingsfart. Först körde vi ett varv så att alla skulle hitta
sen var det full gas!

Jag la mig bakom Henke och vi höll ett bra tempo. Efter ett tag kom vi fram till ett tekniskt parti som jag lyckades vurpa i och skrapade upp knät och slog i högeraxeln
Jag satte mig och vilade axeln ett par minuter sen körde jag full gaz igen! De resterande två varven tog jag det lite lugnare där och jag klarade det kalasbra.

Moab, Utah. Förra sommaren
(Foto: Håkan Åkesson)
VLT vad där och fotograferade och intervjuade några, dock tog de bara kort på mig, ingen intervju. Men om ni kollar i (Morgondagens?) VLT så finns jag nog på bild! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar