lördag 16 mars 2013

MORGONTRÄNING MED EN VÄRLDSMÄSTARE + FLER

Hejhej!

Tommy Olsson, Mats Rosén och Mattias Söderberg
Imorse (lördag) klockan halv 8 skjutsade pappa mig hem till Tommy Olsson i Sala. Han ringde mig i Onsdags och frågade om jag skulle med med på ett pass nu på lördagen, odubbat på skoterspår. Jag sa ja, och pappa skjutsade in mig till 8.
Jag lånade pappas Giant 29' för min Merida har dubb på den. 29'an gick kanon, fast man hade inte lika mycket känska i den tycker jag, men när det var guppigt gick det mycket bättre.

Vi var 4 stycken, Jag, Tommy, Mats Rosén och Mattias Söderberg. Vi cyklade till Silvköparen och cyklade över skön mot Broddbo. Sen har jag ingen aning om vart vi cyklade, men som tur va visste Tommy det. Det var riktigt fint ute på åkrarna!
 Efter ett par timmar kom vi tillbaka till gruvan och Tommy visade en del på hans intervallspår som han hade gömt uppe i skogen där uppe. Det tog knappt en minut att köra runt, sen åkte vi ner mot Ängshagen och cyklade runt på skoterspåren i skogarna där, sen skulle Tommy hem, för han skulle med tåget till Stockholm klockan 1. Vi höll på i ca 3 timmar.

Jag cyklade in till min gammelmormor och duschade och åt lunch, sen tog jag 13.09 tåget hem.

Innan idag då? Jag har gymmat några dagar och cyklade mörkercykling i måndags. Jag brukar cykla inne i Quicknet Arena på söndagar med VCKs landsvägsgubbar. Det är kul! annars har jag tränat lite olika saker under vintern, cykel, längd, gym ,slalom, spinning mm.





Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar