onsdag 4 december 2013

Hur förra helgen har varit!

(inlägget skulle ha kommit ut i måndags, men av någon konstig anledning kom det aldrig ut?)

Helgen har varit toppen, började i fredags morse med 4 st 8x2 intervaller på TCn. Cykla 8 min vila 2, cykla 8... Sedan avslutade vi med 20 st 15x15 intervaller, spurta 15 sek, vila 15.
Sen var det dags för skolan och jobba klart med projektet. Efter skolan drog vi över till Simon och blev bjudna på kyckling, pommes och bea, lyx!
Halv 9 var jag nere på stationen och hämtade Oliver som hälsade på över helgen. Vi drog ner till gymmet direkt och körde ett överkroppspass. Det var kul att se Oliver gymma för första gången. 

På lördagen stod det distans på schemat och jag, Oliver, Mateo, Saarela och Simon drog ut och körde 42 km. I slutet av Törnbergs väg (ca halva passet) fick Oliver punktering på crossen. Jag hade inte hittat någon ny slang till den så jag tog den och cyklade hem de resterande 21 kilometerna på den. När vi kom hem blev det thaimat och kladdkakebak hos Saarela.

Nu har jag nyss varit och lämnat Oliver på stationen och håller på att tvätta, städa rummet, hallen och köket samtidigt.

Riktigt fin distansdag! Passet landade på 2h 49 min


Dalarna är fint!

Kladdkakan blev i flytande form!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar