tisdag 8 april 2014

Frånvaro

Hej. Ursäkta denna oändliga frånvaro jag har haft, och nej, jag har inte dött. Näst intill, faktiskt. Har haft otroligt mycket i skolan nu med nationella proven som närmar sig med stormsteg. Nog om skolan, träningen har flutit på grymt tycker jag. Har cyklat mycket ute nu när det har varit så extremt bra väder! Nu har vi också börjat träna XCE ihop med slopecyklisterna inne i hallen. Det är riktigt roligt och brutalt jobbigt! Idag var också första gången på jag vet inte hur många veckor vi cyklade ute på morgonpasset! Skönt att köra igång med det igen!
Idag körde vi långa backintervaller i Källviken, 5 stycken 5 minutare hann vi med. Det var mitt sämsta pass på flera veckor. Benen var som stockar och ville inget annat än att stumna. Är nästan 100 på att det var för att jag inte cyklade ur mjölksyran ur benen igår efter XCE träningen i hallen, utan skyndade mig hem för att skriva klart en svenska-uppgift. man får lida för sina misstag!

Nu på eftermiddagen var jag och Joel D nere i BMX-hallen och körde lite. Även fast man bara leker så är det grymt jobbigt. Tränade på att göra manual mellan pumpknölarna och har verkligen blivit bättre på det de 2,5 timmarna vi tillbringade där nere. Efter ett tag så kom Emil Linde och körde några 4 minutare.

Det var allt nu, ska ta tag i en sam-uppgift nu innan läggdags.

I helgen var jag och pappa ute och byggde en kurva på stigen i Ransta. Den är riktigt bra nu!!

Körde med VCK nu i helgen. 10 st enminuters-intervaller OCH distans i samma veva, inte illa!

Har även hunnit med att testa rockgarden på Lugnet! Det var lugnt att köra!

Jag var på TT hos Tommy Olsson för ett par helger sedan! Riktigt kul att börja köra tävlingar och få se vart man ligger.

En till bild från TT på Strå i Sala.

Sedan har jag och pappa hunnit gjort klart rock(stock)garden på banan i Ransta! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar