torsdag 1 maj 2014

Backe

Hej. Idag skrev jag ju att det var klubbträning. på Schemat stod det 10 st backintervaller som skulle utföras i Björnöbacken. en minut vila mellan intervallerna 1-5. Sedan en treminuterspaus innan vi satte igång med de sista 5 intervallerna igen.
Det var jobbigt ska ni veta. Körde upp till toppen och ner igen på mellan 1:20 och 1:50. 1:20 tog det ca på första, sedan gick det neråt i tiden. På fjärde var jag nere på 1:50 och då tänkte jag att, "det gick ju inte så fort, testar att öka".
De sista intervallerna körde jag på runt 1:40. Är grymt trött nu och tur med vädret hade vi också. det var solsken men inte så varmt. Men ska inte klaga då vädret har levt sitt egna lilla liv idag...


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska köra, tror att jag ska köra TT själv på min bana. Men har inte planerat något än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar