lördag 19 november 2016

Sista dagen att rösta... | Västerås Idrottsgala 2016

Hallå!

Idag är det den sista dagen att rösta fram mig till årets ungdomsprofil på Västerås Idrottsgala 2016!

Rösta HÄR! tryck sedan på "Läs mer om Västerås Idrottsgala" för att komma till röstningen.

Idag har jag varit i Igor galleria där vi som är nominerade i alla kategorier presenterats och intervjuats av Curt "Curre" Lundmark. Väldigt intressant att höra de andra nominerandes berättelser och hur deras säsonger och satsningar sett ut.

Se nu till att rösta om ni inte gjort det, eller försöka att rösta igen om ni redan har röstat! Skulle betyda mycket för mig och cykelsporten i Västerås.



3 kommentarer:

  1. Jag har lagt min röst på dig, fastän att du körde från mig några gånger på långloppscupen (vi kör dock inte i samma klass).

    SvaraRadera
  2. Haha, tack så jättemycket! Ska försöka att inte göra samma sak nästa år... :)

    SvaraRadera