söndag 1 september 2013

MIN STIG I RANSTA.

Hej.

Klockan är sent men det gör inget för det är lördag. Eller söndag om man säger så. Jag tänkte visa lite bilder från stigen i Ransta som pappa har varit med och hittat och som jag har byggt på.
Nybörjarhjälp över stocken.

Hopp!

Stenkista

Vägval.

Stora Stenkistan

Början på en doserad kurva.

Doserad kurva.

En pall över bäcken.

Till vänster = svårt. Till höger för de yngre.

Ner                                             Upp

Bro.

Emil Vendlegård.

Henrik Z nerför Stora Stenkistan.

Henrik G efter Stora Stenkistan.

Jag i Stora Stenkistan.

Jag.

Kim Viklund i Kungens Kurva.

Mamma nerför Stora Stenkistan.

Mats V i Kungens Kurva.

Starten.

VM-guldmedaljören Tommy i Stora Stenkistan  

Korvgrillning.

Det bästa som finns är att gå ut i skogen och bygga på stigen när jag är hemma i Ransta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar