tisdag 10 september 2013

KORTA INTERVALLER

Imorse klockan 08.00 satte vi iväg från velodromen med korta intervaller i tankarna. Vi värmde upp i ca 5 km innan vi satte av med första intervallen. Det gick sjuk bra och benen var i topptrim. andra intervallen hörde jag inte riktigt när han sa "kör" så jag hamnade lite efter, men benen funkade fortfarande fint.
Ut på tredje började syran komma till benen och jag kände att min utväxling var lite låg men det funkade bra ändå. 
Fjärde. Denna gången körde vi på en asfaltsväg och den fick bra. Jag körde upp mig lite i klungan och lade mig bakom Kloo. Femte och sjätte stumnade benen och jag fick upp pulsen i nästan 190, men jag körde på bra ändå. 

Sen körde vi ett lugnt rullpass hem mot Falun igen på några grusvägar. När jag kom hem till lägenheten mätte jag 30 km + - med ett snitt på 22 km/h och 50 km/h i maxhastighet.

När jag kom hem körde jag lite bål och mage med pilatesbollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar