måndag 9 september 2013

RESULTAT ANUNDSLOPPET

Hej.
Skulle ju blogga om resultaten igår, men jag hade inte riktigt tid då jag och Ville satt uppe till 12 och skrev på en samhälls-uppgift.

Jag kom till Anundshög lagom till att juniorerna och seniorerna skulle starta. HÄÄÄÄÄR kan ni se resultaten från samtliga klasser. Junisarnas lopp vanns av Falukillen Erik Wallén framför en annan Falukille, Pontus Kastemyr. Båda tävlandes för CK Bure Halmstad.

Efter dem var det dags för p15-16 att köra.
1. Felix Nisell
2. Jesper Olsson
3. Jacob Johnsson
Så var ordningen imål i den klassen.

I elitklassen var det däremot tuffare. Jag tog många bilder med pappas kamera, fast dem är ju såklart inte i Falun... så inga bilder från Anundsloppet får ni :/
Eliten skulle köra ca 15 mil på en 14 kilometers varvbana. Under loppet var det flera attacker som hämtades in ganska lätt. Fram emot slutet kom det en attack som höll ända in i mål. Philip Lindau vann före Patrik Morén.


I lördags var jag ute och tränade på Min stig, som jag har byggt massa roligt på. Jag passade också på att filma lite och ta kort med min GoPro Hero 3 under passet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar