lördag 7 september 2013

HEMMA + ANUNDSLOPPET

Hej.
I går tog jag tåget hem. Jag reste hem med Mateo och min nya cykel. Cykeln fungerar fortfarande grymt, och det hoppas jag att den kommer att göra ett tag till!

Idag var vi en sväng till IKEA och köpte en matta, soffbord och en byrå till lägenheten.
Efter det hade jag tänkt att cykla lite distans, men det slutade med att jag cyklade några varv på min stig och tog lite kort med min GoPro. På något underligt sätt funkar det inte att ladda in filerna på datorn så jag får klura på det någon annan gång...
Bjuder på en mobilbild iallafall! 

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. 

Imorgon åker jag till Västerås och kollar på Anundsloppet, som Västerås CK arrangerar. Det är den sista deltävlingen i SWE-cup så det ska bli kul att se när eliten och juniorerna fajtas om bra placeringar...
Återkommer med resultat och annat imorgon när pappa har skjutsat upp mig till Falun igen med de nya grejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar