måndag 7 oktober 2013

GYMMET

Nu är jag nyduschad efter träningen vi hade idag. Vi gymmade och vi tränade väl de flesta muskelgrupperna. Jobbigt var det iallafall.
Jag testade hur mycket jag kunde ta i benpress idag , det var 175,5 kilo. Då var vikterna slut. Men det var inte det ända vi körde, vi startade med 10 omgångar av olympisk rörelse. Den är jättebra om man ska mjuka upp musklerna lite. Sen fortsatte vi med utfall med vikter. Efter det gick vi och växlade mellan marklyft och knäböj. 15x3 körde vi och svanken i ryggen var nästan borta i slutet, men det är det bara att träna på.

Vi gick vidare och körde mer ben sen armar, mage och rygg, sen fick vi gå.

Fick tyvärr inga bilder eftersom att jag inte hade med mig någon mobil med mig ner till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar