måndag 4 november 2013

Åter igen.

Hej där.
Nu är lovet slut, eller inte för mig som har studiedag idag då ;) Men iallafall, ikväll skjutsar pappa upp mig till Falun, ska passa på att storhandla tillsammans med honom, så inte jag behöver slösa pengar på det... 

Sitter just nu i vardagsrummet hemma i Ransta och lyssnar på Macklemore. Kom hem från Nice i förrgår och hann samma dag gå ut och bygga lite på min och pappas rockgarden. Med pannlampor då förstås. '

Igår var det grävardag i Rocklunda. ett 20-tal personer från VCK och friluftsfrämjandet Västerås hjälptes åt att förbättra och göra alternativvägar. Sen provcyklade jag, Albin, Jakob, Adam, Henke och Edwin (Edde på damtralla) lite av de nya grejerna. Detta kommer nog bli asnice! 

I nästa inlägg får ni massa bilder från Nice, rockgarden och annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar