tisdag 17 december 2013

Max test och dans!

Tjo. Idag var det överraskande nog maxtester på gymmet. Hade jag vetat det hade jag inte kört igår kväll, så var väldigt seg i kroppen idag. var ju där igår kväll och körde, mest bål men också armar och bröst.

Idag började vi med att maxa bänkpress. Det hade jag ju såklart också kört igår.. Minns jag rätt så maxade jag 70 eller 75, kommer inte riktigt ihåg... Sen var det dags för chins, vilket är det jag är sämst på. jag gjorde iallafall tre chins och sju dips. Det är ju som sagt inte det som är min starka sida... Sen var det dags för knäböj, eller squats som det egentligen heter. Jag började på 80 kg vilket gick rätt lätt. Ökade till 90 vilket också inte var så tungt. 100 började det kännas lite men jag klarade det. 110 var också jobbigt men jag tog mig upp! Försökte på 115 kg, men det klarade jag inte. Skulle nog klara det om jag var uppvärmd och inte hade kört tre och en halv timme distans och gym dagen innan. Så jag maxade 110. Mateo den sjuke killen tog 120 kg...
Sen skulle vi egentligen ha kört brutalbänk (situps på en bänk som lutar 45 grader neråt) men vi var redan sena till dansen. 

Som sagt dansade vi också i en och en halv timme. det var några tjejer från tvåan som ledde passet. Det var ganska kul faktiskt! Kul att se hur stela alla cyklister är hahaha. Men jag tyckte det gick bra och det var kul med lite omväxling.




































Imorgon kl 08:00 är det dags för tc. går nog bra... Nu ska jag plugga engelska och svenska. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar