torsdag 20 mars 2014

Vinter

Hej igen. Nu är det vinter igen. Riktigt jobbigt när man trodde att våren var här... det har iallafall kommit nästan 15 cm nysnö under gårdagen. Men enligt yr.no ska det bli vår imorgon!! längtar.

Vad har hänt med mig då? Inget. Jag tränar, pluggar, äter. har kört några pass sedan sist, distans i lördags, XCE TT i bmxhallen i måndags med avslutning ett varv runt Varpan, velodrom i tisdags, gym igår och velodrom idag också ska jag hinna med.
Jag har väldigt mycket att göra i skolan nu för tiden, eftersom att jag var borta veckan innan lovet, och veckan efter. Sen är det förberedelser för nationella proven också... Har inte mycket fritid om man säger så. Just nu sitter jag hemma och växlar mellan historiauppgifter och tyskauppgifter. Sen ska jag ta tag i engelskan och matten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar