onsdag 21 januari 2015

Döds TC

Idag är det onsdag och det innebär morgonträning. TC stod på schemat med korta men dödsjobbiga intervaller. Vi körde tre block om 10 minuter, första blocket körde vi 7 st 1minutare med 30 sek vila mellan. Nästa block körde vi 10 st 40sekunare med 20 sekunder vila mellan. och sista blocket körde vi 20 stycken 20 sekundare med 10 sekunder vila mellan. De är de jobbigaste tycker jag. Hela det här passet är hemskt och det skriker mjölksyra om det. Jag tycker det gick bra och kände mig stark alla intervallerna.
Det var lite kul att expressen var där och fotade lite och skulle intervjua Ida Jansson. De tog lite bilder på henne medan vi körde, och de tog nog även några på oss andra också.

Avslutningsvis avslutade vi med cirkelträning som vi alltid gör när vi kör tc. Kände mig lite sliten eftersom att jag gymmade igår eftermiddag, men det ska ju vara jobbigt annars gör man fel, som Mackan sa när vi körde intervallerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar