onsdag 1 januari 2014

2014.

Hej! Hoppas att ni har fått ett bra nyårsfirande, det har jag iallafall. Nu är det 2014. Det är sjukt hur snabbt tiden går!
Igår morse rev jag av ett gympass, det gick bra! hade inte gymmat på ner än en vecka så det var skönt att köra lite styrka också. Nu tänkte jag gränsla racern på trainern som den första träningstimmen i år. Det får bli 8-2x5 intervaller. intervall 8 min, vila två fem gånger. Det blir nog bra, svettigt och hårt.

Om ett par timmar kommer resten av familjen hem från Örnsköldsvik, där de har firat nyår. Ska hinna träna innan det och sen börja med lite mat!

2013 har varit ett år med både medgångar och motgångar. Här kommer några av de bästa sakerna under förra året:

Firade nyår i Zürich i Schweiz, åkte till Frankrike och sov och sedan vidare till Tyskland för att handla mat.

Fick en pulsklocka.

Var på semester i Barcelona, Spanien.

Jag köpte en ny landsvägscykel.

Var på cykelläger i Laholm.

Klarade nationella proven i 9:an och tog farväl till världens bästa klass, 9b1.

Jag kom topp 15 på SM.

Var på semester i Danmark.

Jag klarade Cykelvasan på under 3:30.

Jag började cykelgymnasiet i Falun.

Flyttade hemifrån.

Träffade många nya grymma kompisar.

Köpte ny cykel.

Var på semester i Nice, Frankrike.

Firade jul i Idre.

Jag hoppas att 2014 kommer bli ännu grymmare än vad 2013 var!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar