onsdag 28 maj 2014

Rolig morgon och vilodag

Hallå

Igår var det tisdag vilket betyder morgonträning. Eftersom att de flesta fortfarande var sega efter helgens tävlingar så körde vi lite lugnare på grymt roliga stigar vid Stångtjärn. Vi har inte cyklat där så mycket, men det är ett sjukt stort utbud på stigar både tekniska och lätta. Passet var ett av de roligaste på hur länge som helst, och jag hade ett grymt flyt tycker jag.

På eftermiddagen tog jag tåget hem. Kul att komma hem tycker jag.

Idag tänkte jag ta en vilodag, efter många cykeldagar i rad, och för att vila inför 3 tävlingar imorgon i Gävle!

Förresten, SVT har gjort ett reportage om Hagströmska Gymnasiet, slopestyle-grenen, som ni kan se HÄR på SVT-play. Kul att se en nära vän Lukas i min klass intervjuas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar