måndag 23 juni 2014

Kiropraktor

Hej.

Idag har det, som flera tidigare dagar, varit februari-väder. Ca 10 grader och duggregn....

Men jag är glad ändå. Bestämde mig att jag skulle köra klubbträningen ikväll, trots ryggen. Satte på mig en sorts korsett som är ganska bekväm faktiskt. Tryckte i mig två Ipren för säkerhetsskull och sedan körde vi. Blöta stigar och borta från cykeln i två veckor resulterade inte i ett drömpass. Men det var kul att "komma igång" lite igen och lära några kids lite trick och tips ute i skogen.

Ryggen krånglade ingenting under passet och det tar jag som en framgång.

Jag har en tid hos en Kiropraktor imorgonbitti iallafall, han ska få kolla på ryggen och mina ben, eftersom att högerbenet är ett par cm längre än vänsterbenet kan det vara en orsak till att jag har ryggbesvär när jag tävlar också. Kanske behöver ett inlägg i vänsterskon, eller kanske en lite kortare vevarm på cykeln. Hoppas att det kommer lösa sig iallafall.
Efter mötet imorgon tänkte jag sticka ut och cykla lite om ryggen tillåter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar