söndag 22 juni 2014

Trött på att inte få träna...

Hallå

Nu är midsommar över och det går mot mörkare, kallare, tider. Det har varit svinkallt ute i flera dagar.

Hur är det med mig då? Sjukdomen är nästan borta, när jag vaknar på morgnarna känner jag lite i halsen, men ingenting på dagarna. Dessvärre har nog viruset spridit sig ner till ryggen, så det känns som om jag har ryggskott. Vi ska in till en kiropraktor imorgon och kolla upp det där. Nu har jag snart inte kunnat träna på 2 veckor och det suger, bokstavligt talat. Jag har så sjukt långtråkigt hemma och mitt humör är inte bra när jag inte får träna.
Sedan närmar sig ju SM med stormsteg, och jag skulle ha behövt denna lediga tiden på sommarlovet med att träna, träna och träna, toppforma inför SM. Men det har ju gått sådär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar