måndag 11 januari 2016

Nytt samarbete 2016:

Hallå där!

Jag har en nyhet för er!

Jag kommer säsongen 2016 ha ett samarbete med ett klädföretag från Borlänge, inte mindre än: SOJA cycling!

Såhär skriver SOJA om sig själva:


SOJA - Safe Cycling var en idé som väcktes hos Johan SOnesson och Erik JAnnesson en kall novemberdag 2013. Båda är tidigare cyklister och har avverkat många mil i sadeln. Vi vet vikten av att ha kläder som syns för våra medtrafikanter. Vår största fiende ute på vägarna är bilarna, de åker ofta fort och kör ibland närmare cyklister än vad de behöver. Vi vill öppna bilisternas ögon och göra cyklisterna mer synliga, vilket i sin tur kan leda till att bilister förstår att de bör ta ut avstånden!

Vår dröm är att klä Sveriges cyklister i trafiksäkra cykelkläder som gör cyklisten synligare, snyggare och snabbare!

Med cykelkläder från SOJA cyklar du säkert i trafiken. Lysande färger tillsammans med en snygg design tar dig dit du vill på ett säkert sätt med stil. Reflexer på rygg och rörliga delar gör att bilister upptäcker dig i tid.

Jag tycker att det ska bli jättekul att representera SOJA och använda deras både snygga och säkra kläder! Inom snar framtid kommer de att lansera en ny design och det är den jag kommer köra i, och jag är väldigt ivrig att se hur den ser ut, samt testa den!!

Här ser ni lite an SOJAs kollektion, som ni ser är kläderna sjukt snygga och de håller grym kvalité. Just nu är det skitbra priser på deras hemsida, gå in på www.sojacycling.se för att se resten av deras kollektion och förhoppningsvis kan ni hitta något som passar er i smaken!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar