fredag 26 februari 2016

Ofrivillig vilodag...

Hallå!

Efter den hittills värsta natten på det här lägret med Max 4h sömn vaknade jag till en svullen fot och än höft. Bestämde mig för att ta det lugnt idag och inte åka med på 4 timmars distanspasset till andra sidan av ön. Det var grymt fint väder 9:30, så det fick bli kortkort från start. Cyklade med resten de ca 9 kilometrarna bort till katedralen där vi mötte upp Marti och Joan som var med idag. Därifrån vände jag hemåt igen och tog det lugnt. Blev lite mer än 20 km och nästan en timme lugnt rull. I början gjorde det ont att ens trycka på med foten men på slutet kändes det bättre och jag körde lite igångdrag och bunnyhops för att känna hur det kändes, gjorde ont men det gick ändå att leva med. 

In på hotellet och smörjde in kroppen med salvan, den verkar hjälpa! Sedan satte jag mig i lobbyn och skrev klart två skoluppgifter söm skulle in idag, skönt att ha det gjort så man inte hamnar efter  i skolarbetet. Satt o pluggade konstant i över 5 timmar så något produktivt har jag gjort idag iallafall. Nu känns foten bättre och svullnaden har lagt sig lite. Blir vila imorgon med, tillsammans med alla andra innan det är daga för de sista dagarna träning innan hemfärd på onsdag!

Bilder från idag: 
Här ser nu betten också
Var förbi o kollade där vi bodde sista veckan förra året!
Lunchdate med Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar