söndag 22 september 2013

SWE-CUP AVSLUTNING

Idag funkade inget. inga ben, ingen kropp och framförallt ingen motivation. Fastän jag körde så hårt jag kunde så ville inte kroppen. Den funkade inte helt enkelt. Det var lite surt såhär på cup-avslutningen och säsongsavslutningen att avsluta så dåligt.
Motivationen blev ju inte bättre heller när jag var tvungen att stå i sista startled, startled 6, bara för att jag var efteranmäld. Vi, P15-16, startade tillsammans med H30, H40, H50 och Herrar seniorer. Vi var upp mot 50 startande i samtidigt, och eftersom att jag stod i sista startled, och de andra i min klass i startled 1-2-3 var det nästan över redan då.

På mina tre uppvärmningsvarv gick allt grymt och motivationen var på topp. Men den försvann samtidigt som startskottet.

Jag pinade mig igenom mina tre varv med hög puls och låg fart. Vågar inte ens kolla på resultatlistan och kommer säkerligen inte ens göra det heller.

Det ända positiva med den här skitdagen var att jag hann anmäla mig till Cykelvasan 2014. De 12 000 platserna som förra året tog slut på 26 minuter, gick nu åt på 3 minuter och 21 sekunder (!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar