fredag 3 januari 2014

Plask

Glömde skriva tidigare om hur simningen gick. Jo, det gick bra. Lite mycket folk bara n annars gick det bra. Kändes grymt i kroppen och jag blev ganska snart klar med de 1125 meterna jag simmade (45 längder).
Följde detta schema:
10 längder uppvärmning, bröstsim
5 längder crawl-intervaller med 20 sek vila mellan varje längd
20 längder crawl-intervaller med 20 sek vila varannan längd.
10 längder benspark, 5 på ryggläge och 5 på bröstläge

När jag var klar passade jag på att hoppa lite från hopptornet innan jag gick och satte mig i bastun ett tag.

Väl hemma igen åt vi mat, kyckling inlindat i parmaskinka, potatis och dragonsås. Det var gott! Sedan stack jag ner på gymmet och körde ca 1:20. Jag var där ganska sent så det var bara jag och en till där. Skönt!

Imorgon blir det troligtvis vilodag och en sväng in till Sala för att kolla på lite fotbollscup. Blir nog kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar