lördag 18 oktober 2014

Off season continues

Hallå där!

Idag har det varit en typisk off season dag. Startade med 8 fina kilometer löpning bort mot Källviken i ganska lugn takt. Dels för att jag var lite seg i benen efter gårdagens gym, och dels för att känna på de nya skorna jag fått.
Skorna kändes skitsköna både på grus, asfalt och stig, men framåt slutet av passet kände jag att jag hade överbelastat vaderna för höll nästan på att få kramp i dem men som tur var hann jag hem först.

8 kilometer sprang jag i en takt på 5:50 min/km, ganska lugnt tempo alltså.

Nu på eftermiddagen besökte jag och Saarela gymmet för att träna lite till. Var inte sugen på ben och kan inte köra armar/axlar, så det blev bålträning samt lite rehabträning för axeln för att känna på lite hur det kändes.

imorgon är det en skön vilodag, men jag har inget inplanerat än så kommer förmodligen träna ändå. Tänkte iallafall börja med en skön sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar