onsdag 22 oktober 2014

Onsdag

Hallå där! Idag är det onsdag och halva veckan har i princip gått.

Igår var det morgonträning och stavgångsintervaller i Källviksbacken. Först gick vi upp en gång som uppvärmning, sedan sprang vi två och gick två till, med långa steg. Kände mig lite seg, men annars var det skönt. Man får iallafall rikligt med syra och andningen får också jobba.


Hade kort skoldag och slutade 14. Hade därefter möte med Mackan, där jag b.la. skrev på kontrakt och provade kläder. Nästa år kommer bli kul!

Efter det gick jag ner till gymmet och tränade lite till. har kommit in i en fas där det är hur kul som helst att träna och vilodagar är det tråkigaste som finns! Det är skönt att gymmet inte ligger så långt bort också.

Imorse var det gym på schemat och även om jag var trött från tidigare var det skönt. Schema ett blev det, med b.la. knäböj, utfallssteg, hamstring curls, marklyft, hantelbänkpress mm. Körde på så gott jag kunde med de olika övningarna.

Imorgon blir det nog vilodag, kan behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar