onsdag 8 oktober 2014

Tillbaka

Hejsan.

Eftersom att mitt nyckelbensbrott har ställt till med mycket, dvs, inte kunnat träna, jobbigare att skriva mm. Benet var av på två ställen, fast jag tycker att det har gått väldigt fort framåt. Jag slutade med mitellan efter 8 dagar och cyklade för första gången landsväg efter 8 dagar. Dock kändes det sådär, och jag rullade runt Varpan mestadels utan händerna på styret.

Nyckelbenet (benen)

Jag har även hunnit med att vara på Irland en snabbvisit också. Var där och chillade lite, samt var på en konsert.


Denna vecka har jag börjat träna ännu mer. I måndags cyklade jag återigen landsväg runt Varpan. Denna gång gick det bättre och det gjorde endast ont ett fåtal gånger.

I tisdags var det stavgångsintervaller, dock gick jag utan stavar (Varför?) och det kändes ganska bra i axeln då också.


I morse hade jag tänkt sticka ut och springa medan de andra i gruppen styrketränade, men det spöregnade, så jag sprang intervaller på löpband istället. 4 st 2,5 minutare i motlut, det var jobbigt och svettigt kan jag lova er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar