lördag 23 mars 2013

RACERPASS OCH TRÄNINGSTÄVLING

Hej!

Idag körde jag ett racerpass, årets första! Det var inte lika härligt som jag kom ihåg det, det var ännu härligare! Jag hade inge vatten med mig, dumt haha :/
Det blev: Ransta, Kumla Kyrkby, Kila, Sätra Brunn, Tomta, Ransta. Det blev mellan 35 och 40 kilometer.

Jag körde ett lugnt, kort distanspass, ville inte ta ut mig så mycket, för imorgon ska jag och pappa till Säter och köra en träningstävling hemma hos Emil Lindgren, rankad 12 i världen och var med och körde OS i Peking 2008, där han kom på 38:de plats! Han är proffs i Giant Pro offroad XC team tillsammans med Fabian Giger från Schweiz, som kom 5:a totalt i världscupen 2012, och Jolanda Neff, U23 vinnaren i Världscupen 1012, och hon är född 1993 (!!!). Emil var nere på Cypern för ett par veckor sedan och körde Sunshine-cup, och vann en deltävling över den Olympiska guldmedaljören från London 2012, Jaroslav Kulhavy.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar