onsdag 23 april 2014

Norge

Tjena, igår cyklade jag ju som jag skrev med Kim, vi körde runt lite i Rocklundaskogen och lekte lite, letade nya stigar, hucks och drop. Riktigt kul och vi hittade lite att leka på! 
Eftersom att vi skulle köra ca 2 timmar cyklade vi sedan bort mot Hökåsengropen och kände på vattnet. Inte jättekallt men inte så man vill bada riktigt. Sedan körde vi vidare till Björnön, där Kim svängde hemåt genom stan och jag cyklade tillbaka till Hässlö och bytte cykel till landsvägscykeln och körde en timme på halkbanan med några landsvägscyklister och några ungdomar från VCK. Kul att träna lite kurvtagning och igångdrag!

I morse hade jag lovat mamma att cykla med eleverna i klass 4 i skolan på deras idrott. Det var kul och jag lärde dem lite tips och tricks. Kul att de är så intresserade av cykling! 

Nu ska jag börja packa inför Norge-resan, åker till Mateo o Eskilstuna ikväll sedan åker vi vidare till Fiskum imorgon bitti! Är riktigt taggad och det ska bli kul att komma igång med säsongen på riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar