lördag 14 december 2013

TC slakt...

Imorse var man seg... Låg i sängen igår kväll och försökte sov från kl 10 till halv ett. Det lät som om resten av stormen Svens släkt var utanför och härjade. Träden knakade, saker ramlade mm. Men tillslut somnade jag och sov skönt.
Jag var en kvart tidig till velodromen idag, för att få en bra tc-cykel. Visade sig senare att pedalen var trasig så jag fick ändå byta till en dålig och gammal...
Vi startade med två st 2x2 intervaller innan vi körde några enminutare med 30 sek vila. Sen  kanske 10 förtiosekundare med 20 sek vila och till sist avslutade vi med tjugo stycken 20 sekundare med 10 sek vila. Benen blev slaktade vilket ju var meningen. Hade dessutom glömt handduk hemma så det rann mer svett från mig än vad Niagarafallen producerar per år.
Imorgon står det distans minst två timmar så jag får låna pappas cykel därhemma.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar