söndag 26 januari 2014

Söndag

Idag blir sista vilodagen på länge. Har varit väldigt skönt att inte ha tränat på 3-4 dagar, men väldigt tråkigt. Man vet liksom inte vad man ska göra. Idag tog jag sovmorgon till nästan 9, då satte jag igång med lite läxor som skulle vara inne imorgon. Jag tycker att söndagar är riktiga slappdagar då man gör lite allt i allo. Har redan pluggat i ett par timmar och snart ska jag gå upp ur sängen och käka frukost. Sen ska jag städa mitt rum och dammsuga och moppa golvet, städa hallen och köket, sedan ska jag ner till velodromen och och tvätta min Focus ganska grundligt.

Imorgon bitti är det dags för simning uppe på Lugnet igen kl 06.45. Ska bli kul att simma igen, men inte så tidigt på morgonen kanske haha.

Bilden är från Hafjell i September, på världscupen. Den dåliga nyheten kom igår att årets VM anordnare Hafjell Bike Park ska lägga ner. HÄR kan ni supporta att Hafjell inte ska lägga ner, genom att gilla deras Facebooksida. Sedan kan ni supporta på Twitter och Instagram också genom att hashtaga #Savehafjellbikepark

Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar