tisdag 3 juni 2014

Dagen + Bilder från Västerås XC

Halloj

Imorse var jag trött, kan man säga. Men jag drog mig ner till velodromen och rev av ett hårt pass på TCn när de andra var ute och cyklade. 8 stycken 4 minuters intervaller körde jag, och tänkte positiva tankar,vilket gjorde så att jag tog i lite extra hårt. Efteråt orkade jag inte ens stå upp, så jag låg på det hårda, kalla betonggolvet och var trött. Tog mig upp på cykeln igen och trampade ur benen.
Skakade fortfarande när jag cyklade till skolan ett par timmar senare.

Det var ett bra pass.

Efter skolan tog jag tåget hem till Ransta, det var försenat i Borlänge så hann inte med tåget från Sala... blev hämtad där av mamma som tur var.

Hittade ett par bilder till på mig från Västerås XC i söndags, som Rickard Vikström från Friluftsfrämjandet i Västerås har tagit, riktigt bra bilder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar