torsdag 12 juni 2014

Stressiga dagar

Hallå.
Sedan sist har jag hunnit med mycket:

1: På onsdagen körde jag Västmanlands-Cup i Köping på världens sämsta XC bana. Men kom först över mållinjen i min klass och i 17+ klassen.

2: för en vecka sedan tog mim syster studenten, så jag firade henne tillsammans med släkten.

3: på fredagen åkte vi hem till kusinerna i Södertälje. Jag cyklade ett par varv på SM-banan.

4: Dags för min sista Lilla Loop. Det gick bra i två och ett halvt varv, sedan var jag ute och äventyrade lite på fel del av stigen, när jag skulle cykla om en 10-12 åring. Det resulterade till en flygtur över styret och ett växelöra och gick av. Var tvungen att bryta.

5: i söndags var jag ute på en landsvägstur. Blev väl ca 6-7 mil.

6: i måndags var jag i Stockholm med klassen. Vi va på riksdagen och en rundvandring i Gamla stan. 

7: intervallträning med Stångtjärn. Sista träningen för det här skolåret. Kändes grymt bra i kroppen.
På eftermiddagen stack jag och Henke ut och sprang backintervaller på stig. Riktigt jobbigt, men kul.

8: Idag gick jag på sommarlov. Vaknade upp kl 04 med extrem huvudvärk och halsont. Efter ett par Ipren kändes det lite bättre och jag gick till skolavslutningen. Efter det har jag bara tagit det lugnt. Ska hem ikväll också. Tror febern har kommer eftersom att jag inte har sovit så mycket de senaste dagarna...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar