lördag 7 mars 2015

Hemma

Hej!

Är numera hemma i Falun igen och det känns väldigt skönt måste jag säga. Den här veckan har jag tagit det ganska lugnt med träningen, i tisdags körde vi i 4 st 10 minuters i BMX-hallen. Tog det ganska lugnt även om det var jobbigt. I onsdags var det styrkeintervaller på TCn, här tog jag i desto mer och det blev grymt jobbigt. I torsdags var det egentligen vilodag men vi körde en stund i hallen ändå. Igår var det distans på schemat, men jag tog vilodagen då istället, då jag behövde gå på pluggstuga.

Nästa vecka har jag väldigt mycket i skolan, så dagen idag kommer gå åt till att träna och plugga, samt nästa vecka kommer jag gå på nån pluggstuga.

Räknade nyss ut att jag har tränat 97h och 17min hittills detta år, utspritt på de 66 dagar som har gått sedan 1 januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar