tisdag 22 oktober 2013

DAGEN + GYM

Idag är det måndag, igen. Det var segt att komma upp imorse, men när man väl var uppe flöt allting på. Termometern på mobilen visade +2 och det var väl helt okej. Tog på mig tunna handskar och skippade mössa, men när jag kom út så visade det sig att det var -7 grader. Då blev jag lite förbannad på mobilen och cyklade iväg till skolan.
I skolan håller vi på med ett projekt om hållbar utveckling. Vi ska ha en partiledardebatt på fredag, jag och två klasskompisar är Moderaterna. Jag personligen tycker inte att politik är jätteroligt, men jag får hoppas att jag inte får hjärnsläpp och glömmer bort allt när vi ska prata.

I eftermiddags hade vi HLR (hjärt och lungräddning) Med Lars-Åke, landsvägstränaren. det gick bra och sen cyklade vi vidare till velodromen där vi körde gym. Det var ett nytt schema idag, som var väldigt roligt.

Nu ska jag ta och sätta på en partiledardebatt och kolla på de närmasta 2 timmarna, så jag vet hur man ska göra, det är bra att vara förberedd.

ps. Imorgon bitti kl 08 har vi milstest på löpning, önska mig lycka till då jag aldrig har sprungit en mil förut. Hoppas att det går bra och jag är så taggad man kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar