lördag 26 oktober 2013

HÖSTLOV!

Hejhej! Idag fick vi höstlov! det känns hur bra som helst att slippa tänka så mycket på skolan och så och fokusera mer på träning och vila.
De senaste nätterna har jag suttit uppe till midnatt för att försöka få in så mycket information om politik som möjligt i mitt huvud, och idag hade vi debatt, och jag måste säga att jag var sjukt nervös innan! Mina ben skakade och jag var hur nervös som helst, typ lika nervös som när man står på startlinjen första tävlingen på året, och man har ingen aning om hur mycket motståndarna har tränat och hur bra man egentligen är. Men när debatten väl började märktes det att ingen var jätteinsatt så det fick bra tycker jag. Slutade typ halv 3 och tog höstlov!

Imorse var jag seg upp ur sängen, träningen började 8 och jag steg upp typ kvart i. När jag väl var därnere så gick gymmet bra. Följde schema 1 idag, tillsammans med Herman och Joel.

Det var intagningstester till cykelgymnasiet imorse, så jag var och kollade lite på det efter träningen och innan skolan. Jakob och Adam var där på testerna och jag hoppas att det gick bra för dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar