onsdag 14 maj 2014

Strul...

Hejsan.

Idag är ingen bra dag. Missade sovmorgonen p.g.a. nationella prov i engelska. Sedan fick jag reda på att jag fick B på mitt svenska muntliga, men hade fått A om jag inte pratade om svenska cykelproffs. Kul de :-) eller? Sedan räknade jag ut hur mycket vi egentligen har kvar i skolan, och kom fram till 10 uppgifter/prov, på 19 skoldagar :-) Och då är det inte 19 vanliga skoldagar heller...

Efter skolan skulle jag ta en cykeltur för att rensa hjärnan lite från skolgrejerna, med mitt reglage pajade till bakväxeln så hann bara cykla i 10 min... >Cyklade hem, bytte om och tog med cykeln  ner till Cykel&fjäll för att kolla om de kunde fixa det. Lämnade cykeln (som förhoppningvis blir klar imorgon, annars blir det jobbigt till Vårgårda i helgen). Var tvungen att GÅ tillbaka till kvarnis från stan, och satte igång med en av 10 skoluppgifter...

Hoppas att morgondagen blir bättre, men det lutar åt att jag måste ta vinterhojen på distansträningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar