måndag 29 augusti 2016

Blogga dagligen? + Bilder från Helgmys

Hejsan.

Som rubriken lyder ska jag numera försöka blogga dagligen. Jag märker själv hur mycket roligare det är när jag ser att bloggstatistiken ökar hur mycket som helst de dagar jag publicerar racerapporter eller andra inlägg. Så numera kan ni göra det en vana att kolla in här varje dag ;)

Dagen då. På träningsschemat står det 2h med naturliga intervaller, och det blir på klubbträningen och förhoppningsvis cyklar jag hem. Igår hade jag egentligen 2h lugnt rull, men i och med att jag körde träningstävling istället + cyklade hem blev det 2h med mycket intensivt. Så jag känner mig lite sliten idag, och jag är osäker på om jag kommer cykla hem. Regnar det inte cyklar jag, annars inte.

En annan sak planerad idag är mitt teoriprov till körkortet. Ska skriva prov kl 15 i Västerås, och jag känner mig redo för det.

Annars var det väl inte så mycket mer, så vi hörs imorgon!

Jo, juste. Fick lite bilder från gårdagens TT i Hökåsen av Johan Lindkvist, tagna av Jonas Wiking. Riktigt fina bilder, och ni kan hitta hans instagram här.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar