fredag 27 oktober 2023

Vilken blir årets bästa Podcast-avsnitt? Ge tips!

 Hej!

I januari i år publicerade jag ett inlägg med, vad jag själv tycker, var 2022 års bästa podcast-avsnitt. Här kan ni läsa den listan. Avsnitten är inom området idrott, träning eller Sport Science. Det är allt från zon 2 träning, till mitokondrier och laktat. En väl värd lista att kika in på!

I samband med publiceringen av mina "Topp 10 Podcast-avsnitt 2022" skapade jag även en spellista på Spotify, som jag döpte till "Sport Science". Där lägger jag kontinuerligt in fler och fler avsnitt inom området. Här kan ni se den, och prenumerera gärna på den! Då kan jag se att den uppskattas av fler.


I år tänkte jag be er om hjälp. Har ni lyssnat på någon podd, specifikt inom träningslära osv, som ni kan dela med er av? Något specifikt avsnitt som ni verkligen uppskattade och tog många lärdomar ifrån?

Mina kriterier för min 2022-lista var:
- Jag hade lyssnat på avsnittet under året (men behöver nödvändigtvis inte vara släppt då)
- Jag har velat/behövt lyssna om på avsnittet minst två gånger.


Så, ge mig era bästa Podd-tips :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar