tisdag 25 september 2012

GÅRDAGENS TRÄNING!

Jag har aldrig varit så trött i benen dagen efter en tävling som igår. Jag kunde knappt röra mig. Och på kvällen var det träning, sjukt otaggad. Jag hade planerat in en lugn vända, södra och norra Rocklunda, sen lite lek, men tydligen hade en tränare också planerat in till oss.
Det jag var minst taggad på, backintervaller. Vi åkte bort mot hästbacken och körde. 15 st. Ni han kanske tänka hur benen var efter det? Man kände hur mjölksyran pulserade i benen. Sen körde vi stafetter, då är det två lag som kör mot varann, eftersom att vi var 6 st, blev det 3 i varje lag. Jag, Jacob och Magnus. Det andra laget vann. Sen fortsatte vi en bit och körde en till stafett, men där ramlade Jacob och gjorde illa armen. Han och Albin åkte tillbaka. Vi andra fortsatte till Villa Utsikten. Där vände Edwin också hem för att det var för mörkt. Jag klarade trebackarna när det var så mörkt. Det är det roligaste som finns att cykla i skogen när det är mörkt, utan pannlampa. Fast det skulle ha varit ännu roligare igår om jag inte skulle behöva ta det lugnt och vara rädd att ramla på nyckelbenet. Men kul var det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar